Almanca Kursu

En iyi Almanca kursu

GENEL ALMANCA

Almanca dilini hayatın her bölümünde kullanmak istiyorsanız Genel Almanca kursu sizin için idealdir.

Avrupa Dil Kültür Merkezi’nde Avrupa dil komisyonunun belirlediği çerçevede eğitim verilir ve Türkiye’deki kurslardan farklı bir kur sistemi uygulanır. Almanca eğitimlerimiz sayesinde tüm dünyada kabul edilen seviyede Almanca öğrenebilir ve Avrupa Birliği sınırlarında ve tüm ülkelerde kullanabileceğiniz Telc sertifika sınavlarına katılabilirsiniz.

Almanca kurlarımızdan birini tamamladığınızda Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika alabileceksiniz ve daha ilk kurdan itibaren Almanca konuşmaya başlarsınız.

GENEL ALMANCA KURSU SEVİYELERİ

A1 – Başlangıç
Özel ihtiyaçları karşılamayı amaçlayan tanıdık, günlük ifadeleri ve çok basit cümleleri anlayabilir ve kullanabilirsiniz. Kendinizi ve başkalarını tanıtabilir ve diğer insanlara kendi kişilikleri hakkında sorular sorabilir Örneğin: Nerede yaşadıklarını, ne tür insanlar bildiklerini veya ne tür şeylere sahip olduklarını – ve bu gibi sorulara cevap verebilirler. Muhataplar yavaşça ve açık bir şekilde konuşur ve yardım etmeye hazırsa, basit bir şekilde iletişim kurabilir.

A2 – Temel bilgiler
En yakın ilgi alanlarına (kişisel ve aile bilgileri, alışveriş, iş, yakın çevre gibi) ilişkin ifadeleri ve yaygın olarak kullanılan ifadeleri anlayabilir. Bilindik ve tanıdık şeyler hakkında basit ve doğrudan bilgi alışverişini içeren basit, rutin durumlarda iletişim kurabilir. Kendi arka planınızı ve eğitiminizi, yakın çevrenizi ve acil ihtiyaçlarla ilgili şeyleri kolayca tanımlayabilirsiniz.

B1 – Gelişmiş dil kullanımı
Açık standart dil kullanırken ve işten, okuldan, boş zamanlardan vb. Alışılmış şeylere geldiğinde ana noktaları anlayabilir. Dil alanında seyahat ederken karşılaşılan durumların çoğunu işleyebilir. Bilinen konulara ve kişisel ilgi alanlarına kolay ve tutarlı bir şekilde iletişim kurabilir. Tecrübe ve olayları rapor edebilir, hayalleri, umutları ve hedefleri açıklayabilir, plan ve görüşlere kısa bir sebep veya açıklama verebilir.

B2 – Bağımsız dil kullanımı
Beton ve soyut konulardaki karmaşık metinlerin ana içeriğini anlayabilir; ayrıca kendi uzmanlık alanlarındaki teknik tartışmaları da anlar. Kendiliğinden ve akıcı olarak, anadili konuşanlar ile normal bir konuşmanın, çok çaba sarf etmeden her iki tarafta da kolayca yapılabileceğini bildirebilir. Çok çeşitli konularda kendini açıkça ve ayrıntılı olarak ifade edebilir, güncel bir konuya bakış açısını açıklayabilir ve çeşitli seçeneklerin avantaj ve dezavantajlarını ifade edebilir.

C1 – Özel dil becerileri
Çok çeşitli zorlu, uzun metinleri anlayabilir ve örtük anlamları da anlayabilir. Kelimeleri daha net aramak zorunda kalmadan, kendiliğinden ve akıcı olarak ifade edebilir. Dili sosyal ve mesleki yaşamda ya da eğitimde kullanabilir ve etkili ve esnek bir şekilde çalışabilir. Uygun metinsel bağlantı araçlarını kullanarak karmaşık konularda açıkça, yapısal ve ayrıntılı olarak ifade edebilir.

C2 – Neredeyse ana dil bilgisi
Okuduğu veya duyduğu her şeyi kolayca anlayabilir. Çeşitli yazılı ve sözlü kaynaklardan gelen bilgileri özetleyebilir, tutarlı bir sunumda neden ve açıklamalarda bulunabilir. Kendiliğinden, çok akıcı ve kesin olarak ifade edebilir ve daha karmaşık durumlarda daha net anlamlar çıkarır.

A1 – Anfänger

Kann vertraute, alltägliche Ausdrücke und ganz einfache Sätze verstehen und verwenden, die auf die Befriedigung konkreter Bedürfnisse zielen. Kann sich und andere vorstellen und anderen Leuten Fragen zu ihrer Person stellen – z. B. wo sie wohnen, was für Leute sie kennen oder was für Dinge sie haben – und kann auf Fragen dieser Art Antwort geben. Kann sich auf einfache Art verständigen, wenn die Gesprächspartnerinnen oder Gesprächspartner langsam und deutlich sprechen und bereit sind zu helfen.

A2 – Grundlegende Kenntnisse

Kann Sätze und häufig gebrauchte Ausdrücke verstehen, die mit Bereichen von ganz unmittelbarer Bedeutung zusammenhängen (z. B. Informationen zur Person und zur Familie, Einkaufen, Arbeit, nähere Umgebung). Kann sich in einfachen, routinemäßigen Situationen verständigen, in denen es um einen einfachen und direkten Austausch von Informationen über vertraute und geläufige Dinge geht. Kann mit einfachen Mitteln die eigene Herkunft und Ausbildung, die direkte Umgebung und Dinge im Zusammenhang mit unmittelbaren Bedürfnissen beschreiben.

B1 – Fortgeschrittene Sprachverwendung

Kann die Hauptpunkte verstehen, wenn klare Standardsprache verwendet wird und wenn es um vertraute Dinge aus Arbeit, Schule, Freizeit usw. geht. Kann die meisten Situationen bewältigen, denen man auf Reisen im Sprachgebiet begegnet. Kann sich einfach und zusammenhängend über vertraute Themen und persönliche Interessengebiete äußern. Kann über Erfahrungen und Ereignisse berichten, Träume, Hoffnungen und Ziele beschreiben und zu Plänen und Ansichten kurze Begründungen oder Erklärungen geben.

B2 – Selbständige Sprachverwendung

Kann die Hauptinhalte komplexer Texte zu konkreten und abstrakten Themen verstehen; versteht im eigenen Spezialgebiet auch Fachdiskussionen. Kann sich so spontan und fließend verständigen, dass ein normales Gespräch mit Muttersprachlern ohne größere Anstrengung auf beiden Seiten gut möglich ist. Kann sich zu einem breiten Themenspektrum klar und detailliert ausdrücken, einen Standpunkt zu einer aktuellen Frage erläutern und die Vor- und Nachteile verschiedener Möglichkeiten angeben.

C1 – Fachkundige Sprachkenntnisse

Kann ein breites Spektrum anspruchsvoller, längerer Texte verstehen und auch implizite Bedeutungen erfassen. Kann sich spontan und fließend ausdrücken, ohne öfter deutlich erkennbar nach Worten suchen zu müssen. Kann die Sprache im gesellschaftlichen und beruflichen Leben oder in Ausbildung und Studium wirksam und flexibel gebrauchen. Kann sich klar, strukturiert und ausführlich zu komplexen Sachverhalten äußern und dabei verschiedene Mittel zur Textverknüpfung angemessen verwenden.

C2 – Annähernd muttersprachliche Kenntnisse

Kann praktisch alles, was er/sie liest oder hört, mühelos verstehen. Kann Informationen aus verschiedenen schriftlichen und mündlichen Quellen zusammenfassen und dabei Begründungen und Erklärungen in einer zusammenhängenden Darstellung wiedergeben. Kann sich spontan, sehr flüssig und genau ausdrücken und auch bei komplexeren Sachverhalten feinere Bedeutungsnuancen deutlich machen.